Solen går upp igen...

Gud den här helgen har också varit sådär jätte kul :) i fredags så jobbade jag då som vanligt, så kom Malin och Hanna förbi en stund och åt glass, så fick jag hjälp av Hanna att stänga.. Hon är en riktig snälling.. Sen senare så kom Viktor, Johan och Karl för att hämta mig så åkte vi till torslanda och sov.. feting Viktor tog upp nästan halva sängen >< så på lördag morgon så gick vi upp tidigt tidigt för att Johan skulle jobba.. så jag var hemma runt ett gjorde mig iordning och gick sen till Jobbet för att hjälpa Amanda så fick vi jätte god mat av dom i köket.. yummie.. sen så stängde vi och gick hem till Amanda så hon kunde göra sig iordning medans vi väntade på att Hanna skulle komma :) sen så bar det av till olofstorp (typ landet) det tog en jävlans tid innan vi kom fram.. vi skulle varit hos Terry och Marcus runt sex, sju men ja vi var där vid nio, tio typ, men som alla vet fint folk kommer sent..
Vi spelade iaf ett konstigt ölspel som var jobbigt ssen spelade vi ett till och ett till och sen slutade det med sanning och konsekvens och självklart fick jag sugmärke kortet igen så nu sitter jag här med världens märke på halsen igen, fast sen så fick jag ge igen ^^ tyvärr inte på personen jag fick det av men wtf stort och blått blev det ^^
Dagen efter var det jätte bakis, pizza och film <3 sen vid sex åkte vi hem :) trötta, illaluktande och ruffsigt hår.. mys mys, nu ska jag hoppa in i duschen och sen träffa Amanda igen en stund. Pusspuss

P.S. KARL ÄR SNÄLL

Kommentarer
Postat av: kal

du e med snäll

2008-02-03 @ 20:53:56
Postat av: ****

Fy fan!

2008-02-03 @ 23:39:43
Postat av: hanna

jaa , helgen va mysmys :D

Postat av: Amanda

JA :D hihi. puss

2008-02-04 @ 23:18:29
URL: http://maajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback