Kalla mig vagabond.

Jag försov mig igen >< dumma August som skulle väcka mig :O Nu missar jag min älskade historia >< Fan!
Menmen nu ska jag skriva om mitt igår, det började med att jag fick stressa till bussen som vanligt och jag glömde alla skolgrejer hemma. A i skolan var det som vanligt dött och tråkigt och jag gick hem efter andra lektionen när jag såg att Victor kom usch han är läskig nu ><
När jag kom hem så blev det datorn direkt och sen springa iväg för att möta Hanna <3 Vi gick och möte August och gick sen hem till Amanda där också Sofie och Frida var :) August måste haft jätte kul bland allt tjej babbel. Men sofie och Frida åkte iväg efter en stund och kort där efter så följde vi Hanna till bussen sen gick Amanda hem till sig igen och ja då var det jag och August kvar som vanligt, så han var snäll och följde mig hem som alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback