För ingen människa på jorden kan bestämma över ditt liv.

Seg dag, började med att jag försov mig men kom bara en kvart sent så jag han öppna och allt innan elva. Sen så var det inte så mycket att göra jätte segt det kom en kund i timman ungefär..
Vid fem tiden så kom Marcus och Marcus mina små gull pojkar, dom fick en varsin glass sen så åkte vi hem, för min del blev det sängen dirr (garaget språk) och jag vaknade vid elva och gick ut med marcus (blomman) en liten, liten stund efter att jag fått ett inte allt för roligt sms.. Men nog om den saken jag fick lite tröst och nu sitter jag här. seg som satan och imorgon ska jag upp tiiiiidigt >< Blommsis tar studenten. så kanske bäst att jag bäddar ner mig snart.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken tur att ni iaf kan trösta varandra

2008-06-10 @ 01:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback