Might trick me once

Haha är jag frisk? det är ganska självklart att jag inte är det.. Mitt huvud funkar inte alls som det ska.. vad har hänt med mig? Jag trånar efter en kille som jag vet med största sannolikhet är världens idiot plus att jag borde fattat att det skulle bli såhär, eller vadå såhär? JOHANNA DU HAR TRÄFFAT HONOM TYP FYRA GÅNGER!
Ne jag är sjuk!
Det här är inte jag.. Verkligen inte, jag brukar sitta och skratta åt folk som är så här! Nu är jag en av dom där tjejerna som jag absolut inte fick bli?
Vad har hänt med den gammla Johanna? Jag saknar mig själv. ><
Haha pucko! 

I won't let you trick me twice. ;)

Nu ska jag åka iväg och sola så jag får lite färg, märkte igår att jag var väldigt mycket blekare än vanligt, fast först borde jag ta något att äta.. Jag är grymt sugen på kycklingsallad men vet inte om jag orkar ställa mig och hacka grönsaker. >< Sen så måste jag baka sockerkaka. ^^ Plus åka och möta Amanda i stan :) vi ska ha mys kväll med Film och godis eller kanske, kanske att det blir fest om vi orkar..
Men nu måste jag gå och äta.. min buss kommer om en halv timme.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet hur det där känns. Jag är oxå en av "de där" tjejrna. Två gånger oxå >


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback