ooh ooh baby

Hej hej, mitt internet dog igår igen, fast nu var det en gubbe här och fixade det åt mig vårat modem var tydligen sönder >< Men men.
Igår så sov jag lääänge för jag tänkte typ att om Nathalie inte behöver gå till skolan så behöver inte jag heller ^^ så när jag vaknade så segade jag sen in till stan för att möta Hanna fast hon hade inte slutat skolan än så jag bestämde att jag skulle gå till Julia så jag möte Mike innan och sen gick vi till Julia tog en cigarett pratade lite och sen gick Jag och Mike till stan och satte oss på en trappa där vi satt i typ evigheter tills han Robert (som anna klippte) kom, Då åkte jag till torget och möte Hanna och Sofia.. Sen så självklart Vanilj <3 Sen kom Anna och lite senare så kom Anton, Jonas och resten av bandet ^^ det var trevligt och efter tre timmar så valde jag att åka hem och jag frös så sjukt mycket det kändes som att jag skulle spy jag vet inte om det var för att det var så kallt eller för att jag åt vaniljsås (laktos) men usch så hemskt, sen när bussen väl kom så satte sig en jätte jobbig gubbe brevid och han ville verklgen inte sluta prata just då var min telefon räddningen <3

Nu ska jag göra mig iordning sen på körkortsteorin.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anna

vi hade det mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback