Oral romantik.

Min helg är fullsmeckad som vanligt, idag så ska jag jobba från två till sju och sen ska Anna få klippa mig och Hanna ska självklart vara med så ska vi sjunga singstar sen café med Terry och Tobbe har vi tur så följer Jeff också med ;) Haha så på lördag så ska jag plugga med Gregory ^^ alltså ett tre veckors arbete som vi ska göra klart på en dag :O önska oss lyckatill.. så på söndag kommer Daniel hit :D då ska vi ha photoshop lektion eller han ska lära mig allt han kan.. så nu ska jag bli grym.

Nu är det dags att börja göra sig iordning!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Daniel Ekeroth

Haha . jadu, allt jag kan då lär vi behöva mer än Söndag lilla du :O Fast du kanske hade planerat att kidnappa mig en vecka typ ? xD

Postat av: Anna

sämsta fredagen någonsin

2008-03-08 @ 10:10:49
URL: http://fana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback