Please don't stop the music.

Då var det dags igen, ska börja gå hos psykolog igen enligt min mamma så är det bra för mig, vet inte riktigt om det är sant men vi får se, det är ju lite kaos just nu.. Sen så har jag beställt tid hos läkaren för att prata om mina "sömn problem".. Nu ska jag bli bra jag behöver rensa mitt huvud lite..

Så vill jag att alla ska veta att jag hatar killar! dom är bara problem.. USCH PÅ ER..

Inatt har jag inte sovit något som vanligt.. låg och såg på californication hela natten och pratade lite med Terry :) så nu på morgonen har jag slöat rejält, druckit kaffe, kedje rökt och tänkt alldeles för mycket på allt mellan himmel och jord.. Är det någon som kan berätta för mig hur man vet vilka som är riktiga kompisar och vilka som inte är det? För jag har ingen aning.. Kräver jag för mycket av mina vänner? Gud jag är helt snurrig.. Nu ska jag dricka en till kopp kaffe och sen dra till skolan.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mauulin

Men ni har ju inte fattat grejen.. jag vet inte vad jag tycker om honom... Jag vet inte om jag har känslor för honome eller ej!!!

Postat av: Daniel Ekeroth

Vännen

2008-03-10 @ 11:01:06
URL: http://www.nogg.se/ekeroth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback