ANNA TERNHEIM <3

Nu lyssnar jag på Anna Ternheim - Shorline den är så otroligt bra, hundra gånger bättre än orginalet med Broder Daniel

Har köpt kläder idag igen en vit döskalle sjal,en grå tröja, svarta legins, Linne och underkläder xD Mahahaha de här är typ toppen ^^ Nu ska ja bara ha brun utan sol så är ja hellt nöjd med allt (;  Allt är verkligen perfekt nu. Eller typ perfekt.. ja är så jävla nervös :O ja kommer inte klara gymnasiet >< tänk om de bara är massa poppare där.. inget ont om dom men a ja kommer inte klara av de.. tänk liksom massa små deprimerade saker med stora prickiga kjolar överallt.. Men jao, Malin ska ju gå där :) Hon är normal tror ja o_O

Elin ringde idag och va as glad inte för att ja vet varför men hon har liksom precis gjort slut med killen.. den här va fan söt också :O MEN FY VAD JAG SAKNAR HENNE; MIN FYLLE GRIS. ;D jag längtar så till den 19.de tror ja, ska bli ganska så härligt att komma bort från göteborg i några veckor eller dagar eller vad de blir.. Så otroligt skönt.. så är de värsta passande för typ alla åker iväg runt de datumet eller a dom som är värda att umgås med iaf. känns som att de kommer bli mycke telefon den/dom veckan/veckorna.

Nu ska ja ta en dusch <3 PUSSAR PÅ ER ALLA.

Kommentarer
Postat av: MANDIS

men åh, upptäckte du anna ternheim nu :P öhöh

2006-07-11 @ 01:42:16
Postat av: SHOANNA

Nog för att jag är seg, men sååå seg är jag inte ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback