Yeey :)

Namn: Johanna Modin xD
Piercingar: Öronen?
Tatueringar: Nee
Längd: 163
Skostorlek: 37
Hårfärg: Gult

Är du kär i någon: Jaaa-a x?D
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland ^^
Tänker du på självmord: ne-e
Tycker andra att du är attraktiv: hm..
Dricker du: Jordgubb lime <3
Använder du droger: Johan <3
Röker du: (A)
Vilket shampoo använder du: KMS ^^
Vilken parfym använder du: echo.. någonting bla bla bla
Vad är du rädd för: MÖRKER :O
Gillar du att tvätta: Mig själv ja ^^ Jag älskar att duscha (:
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaaa-a :D

Film du hyrde: Någon med Amanda tror jag (:
Film du köpte: Jag köper aldrig filmer.
Låten du lyssnade på: The Ark - Uriel
Låten du hade på hjärnan: Alexander kyckling.. ^^
Låten du laddade ner: Lars Winnerbäck ? Hjärter dams sista sång
Personen du ringde: Johan <3
Tv program du tittade på: Tv var längesedan.
Personen du tänkte på: Vem tror du?

För eller emot...
Långdistansförhållanden: om inte personen bor på andra sidan jordklotet så varför inte
Utnyttja någon: Beror på i vilket syfte
Självmord: EMO-T
Teenage smoking: Haha.. jadu..
Att använda droger: Emot tror jag :P
Sex före äktenskap: Haha varför inte?
Köra onykter: Emot
Förhållanden: FÖR <3

Favorit...
Mat: Det älskling lagar :)
Låt: a Virgin like you med the ark ^^
Sport: sex O.o
Dryck: Jordgubb Lime
Kläder: Mina :?)
Film: vet inte.
Bil: Johan vet :O kan inte förklara ^^

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Mjo ><
Gråtit över en flicka: Kompis, ja :P
Ljugit för någon: Absolut inte (A)
Varit i slagsmål: Haha ne :P
Blivit arresterad: Vad ska man säga :P

Antal...
Gånger du varit kär: två.
Gånger ditt hjärta brustit: några gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: ?
Tjejer du kysst: Vetinte?
Personer från grundskolan du har kontakt med: Ganska många :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ehe..
Ärr du har på kroppen: Massa massa massa

Ska bli skoj: till sommaren :D :D :D
Ska inte bli skoj: All äckel skola
Sparar till: Vadå spara?
Väntar på: imorgon.
Pålägg som gäller: Ost <3
Dagens dryck: Min Juice så klart (Jordgubb Lime)

Senaste...
Bok du läste: Egogirl och nu läser jag kalla det vad fan du vill ^^
Personen du fick mail av: Beatrice tror jag :P
Personen du fick brev av: Mormor :)
Personen du fick sms av: Rebecka xD
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag ^^ eller Jan var ifs inte med men nästan hela familjen iaf :O
Saken du köpt: presenter till systeryster

Vad har du gjort idag: vaknat upp med älskling, varit i stan, lillasyster fyllde år och sen varit ute med Rebecka och Amanda <3
Var det kul: Jadå xD

Hur tidigt stiger du upp: mellan 05.00 och 05:30
Gillar du att slåss: Jag tror inte jag brukar slåss
Vad ska du göra ikväll: Sova :|
Är du seriös: Alltid.
Vad är du allergisk mot: Måste jag räkna upp allt? Okej, pälsdjur, pollen, laktos, alla kryddor, frukt, nötter, gräs, parfym, perubalsam, kåda, gran, tigerbalsam, Propolis , Vin, sårsalvor, disk- och tvättmedel, skal från citrusfrukter och masssa massa mer ><  
Var har du ont: ryggen ><
Använder du hårspray: Yepp :)
Kan du stå på händer: Kan inte alla det (A)
Favorit serie: OC <3

Håkan Hellström eller The Ark: THE ARK <3333
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Vet inte? Båda är väldigt bra :) men kanske måste säga Winnerbäck bara för att han är så sommar :)
Salt eller socker: BÅDA
Gillar du ketchup: JA!
Är du glad nu: Alltid
Var du glad igår: Japp
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja ^^
Vad dansar du till: Allt som låter
Stockholm är: Konstigt
Göteborg är: KÄRLEK <3
Kan du sjunga: Jaja klart O__o
Mer värt än guld: Ni vet vilka ni är ;)
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Frankrike


Kommentarer
Postat av: marina

gult hår är bara så snyggt;'D
det är du och jag <3

Postat av: Johanna

ALLTID (L)

2007-05-04 @ 12:07:31
URL: http://hananabanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback