Nästan perfekt.

Jag fick min dator igår, den är värsta snygg ;) men det hät vista är för nytt för mig.. jag förstår inte så mycket :P men det fixar sig, hoppas jag :S
 iaf så sov jag hos Johan i natt, och när vi sover hos honom så blir det alltid så att man sover länge så vi, eller jag gick upp runt ett och då hade min älskling gjort frukost åt mig <3 men det blev till att skynda sig lite för Johan skulle äta med sin far. så när jag skulle hem så gick jag av på hjalmar för att ta 99an men så 22 minuter kvar så usch, ser 240 komma så tar den till stan där jag möter mary-anne hon är sjukt prat glad men oclså väldigt trevlig, vi små pratade lite tills vi kom till centralen då hon sprang av för att inte missa sitt tåg, jag gick till 50 och åkte hem..

nu sitter jag här och väntar på min älskade Johan, får se när han kommer <3

pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vista är ju väldigt enkelt!

Postat av: Johan

Jag åkte hem till pappa och sen fick jag ta pendeln tillbaka 8| fucking shit ><

2007-08-22 @ 22:00:23
Postat av: jomark =)

Uj uj uj . guud , hur klarar ni med de där pendeln lr tåg :O , skulle typ hamna i stockholm om jag skulle hålla på o åka runt så där som ni :O , fan de kanske går bättre o cykla xD , hehe , har aldrig åkt buss lr tåg själv i hela mitt liv > <

2007-08-25 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback