Evigheter sedan

Ärligt nu :o jag har inte skriit på hur länge som helst (om man interäknar med inlägget imorse)... LUGNA ER MÄNNISKOR, JAG ÄR INTE DÖD.

En kort sammanfattning av vad som hänt.
 
* Jag har gått och blivit kär  <3 Och nu säger till och med min Mamma att det är på riktigt. så äkta kärlek är vad det handlar om..
* Min julafton var underbart mysig, bara familjen och jätte lugnt.
* Jonny har kommit hem från kina.. (Jag fick massa massa godis.)
* Sen har det bara varit mys med Johan <333

Det här är i stort sett vad som hänt.. eller juste idag fick jag test lappar på ryggen det är värsta läskigt >< och dom ska vara kvar till på onsdag.. Fy, men snart är Johan är så måste städa på mitt rum (A)


Pusshej jag vet att ni har saknat mig <33


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

de märks att du e käär. ^^

2007-01-15 @ 18:49:42
Postat av: biatch

HEEY! jag gillar oxå en johan... =D

2007-01-17 @ 08:25:10
Postat av: Johäna

Har Samantha också kille nu ;D

Postat av: Amanda ;D

WOOOW :O jag har aldrig sett samantha skriva oxå :D istället för också ^^ hihi. saknar dig med hunny(L)

2007-01-17 @ 16:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback