Jag hjärta listor

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Jag och bilar? NEJ NEJ NEJ!
2. Hur äter du ett äpple?
Jag äter inte äpplen :O det ska alla veta vid dethär laget.
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Ja >< Usch!
4. Big Brother eller Sportnytt?
BB isf.. men det är lite tråkigt nu.. hellre O.C, SATC och C.S.I

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
en resa till London..
6. Är du mörkrädd?
ska jag vara ärlig så ja ><

7. Resmål som fascinerar?
efter London så vill jag åka till Paris och shoppa massa xD
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Johan <3

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Om det skull gå att väckafolk från de dödaså skulle det helt klart bli den älskade Kurt.
10. Förrätt eller efterrätt?
Sött ska det vara.

11. Bästa stunden på dagen?
Efter skolan.. När man bara kan gå hem och lägga sig på sängen.. finns det något härligare?

12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, bankomatkort och nycklar

13. E-post eller snigelpost?

Det är så mycket roligare att få brev än att få ett mail.
14. Den senaste komplimangen du fick?
Jag mins inte men det var något Johan sa som gjorde mig väldigt glad.

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Det är det inte någon som gjort på länge men jag tror det var någon som blev lite smått irriterad när jag inte kollade bussarna till påfredag xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var inte smått irreterad, jag var asarg xD neee jag skoja!

2007-02-22 @ 16:57:22
Postat av: Anonym

2007-02-22 @ 16:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback