vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig, även om jag vet att jag måste glömma dig.

Jag är så trött på allt.. vad har jag för liv egentligen? Sitter på café hela dagarna och röker bort mitt liv med en kopp kaffe i handen.. Det måste bli ändring på det här Hanna.. Även om de är hur mysigt som hellst så får jag nästa ångest, det har blivit som ett beroende, jag är café beroende! Jag vill göra något om dagarna, något kul något nytt.. Någon som har en idé eller något kul som händer i helgen? Säg gärna till isf, Jag hörde föresten att Joel fyller tjugo så fest på fredag? "tjetjeng" ne men seriöst nu, är det någon som har något kul på g så får ni gärna säga till för jag börjar få lite cp ryck..  Se jag är så desperat så jag till och med skriver det i min blogg..

sen så vill jag bara säga att jag saknar Fredric och jag tycker att han ska komma hem, jag behöver en Fredric kram nu!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Johan

Planera inget på Fredag ;)

2008-04-15 @ 22:36:18
Postat av: hanna

hon är redan upptagen på fredag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback