En kärleksdans

Så nu är jag hemma tidigt för en gångsskull, idag har det varit en sån där mys dag :) först så träffade jag Gregory stan så åkte vi hem till honom, ja vi kommer ju aldrig bli klara med vårat arbete men men ^^ sen vid halv sex så möte jag Hanna, Anna och Hillda i stan så stog vi och pratade en liten stund tills Hillda skulle gå sen blev det vanilj såklart där vi satt i timmar och bara hade det jätte mysigt och pratade om sommaren och självklart festival ^^ min fina flickor vi ska ha sååååå kul.. och jag längtar otroligt mycket tänk svensk sommar.. åh dom härliga kvällarna, fast gud så stressigt det kommer bli.. först så ska jag ju jobba massa sen så festivaler, resor, danmark så ska man hinna sola och bada massor också på dom få sol dagar vi har här.. haha nemen nu ska jag sluta >< och kanske gå och lägga mig skulle behöva sova ut riktigt ordentligt..

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anna

du glömde att vi SJÖNG

Postat av: Daniel Ekeroth

Du glömde även nämna vårat 7 minuter långa samtal :O

2008-03-06 @ 23:14:21
URL: http://www.nogg.se/ekeroth
Postat av: hanna

jaa de va mys som alltid annars med dig och anna.. och min sommar kommer också bli stressig.. men de är skitsamma bara jag får vara med dig

2008-03-07 @ 10:04:52
URL: http://anzen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback