Jag skrev aldrig!

Sol igår
Snö idag.
-det förklarar allt.


Han frågade om jag ville se på när han skar halsen av sig, Orolig, men jag vet att han aldrig skulle göra det.

Även små sår kan göra ont
och för stark saft kan svida
tårar rinner när jag skär lök.

Imoron lämnar jag denna civiliserade värld och åker till Värmland en hel vecka, ska bli kul, träffa Simon♥ min söta lilla pojkvän, och dom andra gullungarna får man ju inte glöma bort, saknar så mycket.

och det handlar om att gå vilse..
bränna kartan och gömma sig lite till,
lite mer för varje steg. det handlar om
att gräva sin egen grav och om att hoppa
och sedan inte kunna vända om.. det handlar
om kontroll, kontroll man aldrig har utan bara
söker efter utan minsta framgång. det hanlar
om splitter om tårar och om meningslöshet.
att förlora hoppet och leta efter livet uppe
bland stjärnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback