Men det får jag inte säga för juste jag är tjej!

Hej vill du följa med hem ikväll? Frukost i morgon jag ska vara så snäll, du har så vackra ögon och så len fast mage, träffar dig mycket på natten och gärna mindre på dagen. Men du ställ inte kraven låt mig springa fritt, kväv mig inte långsamt, ditt är ditt, mitt är mitt. Pressa inte situation, messa inte varje timme, sitt inte inne och vänta på att jag ska ringa det händer liksom inte, du är snygg och chill och allt det där men pallar inte va ihop jag pallar inte vara kär, så mycket att se och så många att träffa att bara hänga med dig gör mig tyvärr inte mättad. Men du har så vackra ögon och så len fast mage, träffar dig mycket på natten och gärna mindre på dagen.

Och det är helt okej bara chilla med mig, inte dilla med mig jag kan även bara vara din kompis för det är helt okej.


Kommentarer
Postat av: Johan

Sämst låt xD

2008-01-30 @ 12:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback