Älskar dig min käre BB <3

MAJJGÅRDH VAD VI SKA ÄGA TILL HELGEN ;D Liksom woow.. dricka dricka dricka (inget spy denhär gången jag lovar ><) Min sista fest för den här terminen också :O som jag lovat mig själv så nu ska fan festas tills solen går upp och ner och upp igen ^^ jag längtar som in i helvete, tänk träffa folket igen :) det var faktist typ två veckor sen..
Nästan tilloch med så att jag saknar grönt och gott gubben faktist.. men iaf, skolan då: Nathalie kom inte idag heller så ja, jag gick med dom där ;O (men dom är faktist snälla ibland).

Nu ringer Daniel ^^
Nu la han på ><

Så jag ska fortsätta skriva om min dag ;'D ja jag kom hem och typ Rebecka ringer jag bestämmer att jag ska gå ut med henne, så precis när jag ska gå så ringer de på dörren och där står Samantha (Bitch) och Beatrice som då följer med ^^ vi går till torget Rebecka köper en väska och fixar ett låne kort.. vi går typ runt massa, jag snor cigg av Becks <3 och går hem, Amanda frågar om jag följer med henne ut, självklart gör jag de, snyltar massa cigg av henne också + cola, sitter och pratar, går och så bär de av hemåt igen..  inget mer att berätta nu lika tråkig dag som alla andra >< Jag tror fan det värkligen är så att jag inte har något liv ;') 
Nu är det typ alldeles för sent för mig så nu blir de sängen.. Nattinatti <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

OH MAAJJ GAAD, ska du dricka? Cooling du är!! host* NÖRD!!!

2006-09-02 @ 20:54:35
Postat av: Anonym

HALLÅÅÅÅÅÅ DU HAR JU VISST LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV!
MASSA FOLK SOM ÄLSKAR DIIGG :O

2006-09-03 @ 11:02:27
Postat av: MrKrull

Man kan ju gissa att den som kommenterade var Samantha.

2006-09-03 @ 19:11:03
Postat av: Johäna

De tror ajg också att de är xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback