Nu är det du och jag.

Tjingeling, nu är typ allt bra igen ^^ eller a, Daniel är snäll (A) eller enligt elin så är han inte snäll utan snygg.
SIMON KAN GÅ OCH DÖÖÖ!!
Nu ska jag ut <3




tillbaka ;D
så nu sitter jag här med Elin, pratade precis med Daniel  "OMG"
DANIEL OM DU LÄSER.. JAG SKA SPOTTA PÅ DIG IMORON sen ska vi ha kramkalas och sen ja då ska Elin våldta dig från alla håll och kanter.

Vet ni jag ska vara med HF arn imoron ^^ så glad jag är, sen blire hällefors och slå ner någon jävla hora som anklagar Lotta för att ha tagit någon sleten telefon. Fan allt är toppen nu. VET NI JAG LEVER OCH ÄR BÄST. <3

Nu ska jag sova så nattinatti på er alla där hemma i göteborg <3 saknar som in i bomben.

Kommentarer
Postat av: MANDIS

JAG ÄR OCKSÅ BÄST SÅDESÅ :D

2006-08-02 @ 11:32:51
Postat av: bea

när tusan kmr du hem?! O:

2006-08-03 @ 17:55:32
Postat av: BECKO

Så det är slagsmål !? x) GILLAR VI , när kmr du hem älsklingen ?

2006-08-04 @ 13:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback