SAMANTHA&BRIAN idag igen ^^

Precis duschat bort det kladiga :O (Brian hällde saft över mig (Jag började) "Mihihi") Har varit med Samantha och Brian idag som ja nu har varit typ varje dag som gått av dehär sommar lovet.. eller ibland har Daniel varit med också och igår var jag med Amanda..  Men skit samma.
Som alla andra dagar så hade Simon precis varit inloggad när ja kommer hem.. Imoron tänker ja ringa ist ^ - ^ Eller a beror på om ja har några pengar kvar >< men tror de är slut :O Äsch ja fixar dehär, HANNA FIXAR ALLT. Bara två och en halv vecka kvar nu WOOHOO ;D sen så ska ja till filipstad.. JAG LÄNGTAR.. ELIN <3 saknar som faaaen..

Ha det så saftigt.. (citerat från Brians hejdå^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback