Medlidande får du gratis! Avundsjuka har du förtjänat!

Nu är jag då i filipstad :) Träffade Sirre en stund igår det var värsta trevligt ^^ vi typ gick runt och det var svin kallt >< massa minus grader, så typ gick han hem och jag träffade Simon, Tommy, Adam, Cissi och någon annan liten kille ;) det var ganska så trevligt ^^ men fortfarande jävligt kallt så Cissi och den lilla killen gick hem och vi andra drog till Simon men blev utslängda efter typ några minuter :O så då var det jag, Adam som jag tror han heter o_O och Tommy, men Adam går hem och jag och Tommy går till statoil jag ringde min käre fader så han fick komma och hämta mig sen här hemma så hände absolut ingenting så blev en tidigt igår ><
Idag så ska jag träffa Marina ^^ och försöka få tag på Elin. Men nu är det bäst jag springer och gör mig iordning ^^
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Sirre

Kallt var det men lätt värt =)

2006-10-30 @ 18:03:38
Postat av: marina

oh, va kul vi hade

2006-11-03 @ 00:01:38
Postat av: marina

värsta bästa dagen :D du&jaag

2006-12-19 @ 17:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback