Älskade listor

Favoritväska: Just nu är det en svart som mamma hade för typ hundra år sedan.
Skostorlek: 37 ½
Hårfärg: Mellanbrunt, men snart blir det blont igen. :)
Ögonfärg: Blågröna.
Favoritfilm: Moulin Rouge
Favoritskor: Ett par svarta med träklack tyvärr används dom inte annat än till fest såhär års.
Drömjobb: Någonting inom reklam världen
Favoritkaffe: Jag försöker dra ner på kaffe drickandet (och det går otroligt bra faktiskt) men ska man dricka kaffe så ska det vara svart ;)
Sofi eller Ebba: Ebba helt klart :) men Sofi har skön stil.
Favoritstövlar: Jag gillar inte stövlar.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Ungefär allt jag tjänar och får.
Hur många skor har du: 16 par
Louis Vuitton eller Gucci: Jag är ingen som direkt håller koll på Louis Vuitton eller Gucci kolektionerna men nu är det faktiskt så att jag har spanat in Guccis senaste väsk kolektion och den var gräslig så mycket värre kan det inte bli.. alltså gissar jag på att jag tycker bättre om Louis Vuitton. 
Kilklack eller stilett: Kilklack, men stilett är snyggt till fest.
TV-program: Sex and the City och O.C
Drömutseende: Jag trivs med hur jag serut men skulle gärna vilja ha Gwens ben.
Fulaste plagg i din garderob: En vit klänning.. man ser ut som en fyrkantig, uppstoppad sak som ska gifta sig.
Snyggaste plagg i din garderob: Jag måste nog säga min svarta klänning, inte för att den är sådär speciell men jag gillar den stort.
Favorittidning: KÄRLEK ÅT EBBA OCH VR

Kommentarer
Postat av: Gwen Who

Bara en fråga, vilken Gwen? Stefani?

2008-10-28 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback