Att ge kärlek till två.

snart kommer världens sötaste kille hit till mig, HALLÅ TILL MIG! kan ni förstå?
Johan är på väg hit nu som så många gånger förr, eller ja senast han åkte hit var för typ fyra timmar sedan och senast han åkte härifrån var för drygt tre timmar sedan. han kommer och går lite som han vill den grabben ^^ Mamma säger att han räknas som inneboende, Jan köpte Frölunda indians handukar till hela familjen idag xD Alltså till Johan med se han räknas till familjen :). (Jag måste tilläga att handukarna är coola bara för att dom inte finns att köpa än och att dom inte kommer ut fören nästa år (A) se vi i min familj ligger ruskigt mycket före :O Haha ne men det här är töntigt egentligen, för jag gillar inte handukar med massa kludd på helst ska det vara en vanlig vit, fy jag pladdrar om en handuk, det är något som är fel med mig >< det jag vill komma fram till är att Johan räknas som en i familjen, det som är synd är att han tagit Amandas plats. ni vet hon som är mitt allt, ni vet hon den som jag nästan inte träffar längre, hon, den enda som jag kan säga att jag älskar av hela mitt hjärta. INGEN INGEN INGEN kan komma upp till hennes nivå. Jag älskar den tjejen :D
Men men tillbaka till Johan eller det skulle inte behövas för snart kommer han hit xD och då ska vi se på O.C <33<3<33
Min dag i övrigt har varit såhär:
jag vaknar upp hos Johan han typ tjatar på mig att jag ska gå upp för vi måste åka.. det blir stressigt en jag hinner i tid xD så redovisning som gick jätte bra xD hon kunde inte komma på en enda nackdel när det gälde min och Nathalies presentation ^^ så firar jag och Nathalie med lite mat i bamba och efteråt beger vi oss till matten som redan börjat >< vi får sitta utanför med typ hela klassen och vänta för hon hade redovisning för dom tre personer som kommit i tid till lektionen :P sen efter matten iaf så gick vi och åt igen (MATVRAK). så var det studiestuga där jag somnade en stund sen resten av lektionen så fick jag klia på Julians arm :O så var det slut och dags för engelska ^^ där vi bara lyssnade på musik typ..
Jag möter Johan i stan vi åker hem till mig han åker ifrån mig för att han ska träna. jag lagar mat, tvättar, diskar och leker hemma fru och gör mamma jätte glad xD så nu är Johan då påväg hit :P så kanke borde städa det sista ^^

Nattinatt till er som ska sova nu <33


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

haha :D men liksom, vi ägde alla. xD oh fan, värsta djupa disskutionen om handdukar :D haha! så söt är du (L)(L)

2007-02-11 @ 22:21:53
Postat av: mandoOo

jag älskar dig också johanna (L) saknar dig sååå mcyket också! fy :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback