.


Hur jävla dum får man vara.. ärligt jag vet inte vad jag tänker med.. Varför ska jag vara sur på Johan, han har ju fan inte gjort något.. det är jag som gjort massa saker som jag inte borde.. och simon, att jag litade på honom.. varför? jag tycker ju inte ens om honom.. Jag har alltid vetat inerst inne att han är en idiot och att han verkligen inte går att lita på så varför ska jag tycka om honom? för att han gång på gång på gång sårar mig? eller för att han ljuger? eller för att han vill förstöra allt för mig? det är ju bara det han vill.. det är det han alltid har velat.. Jag älskar Johan, jag vet att jag gör det.. jag är jävligt velig av mig, och tänker oftast inte längre än vad näsan räcker.. det är något jag måste sluta med och nu har jag verkligen förståt att jag måste börja tänka mig för.. efter som det inte bara går ut över mig utan oftast mest över Johan.. det är alltid honom jag blir arg på, vad det än är som har hänt så är det honom det går ut över.. jag vet inte varför.. det bara blir så.. som dom senaste gångerna nu, jag har inte haft någon som helst anledning att vara arg på honom. Det är Simon jag borde vara arg på, eller alla andra jävla falska personer där uppe. Det finns en, EN, bra människa som bor där och det är Elin, hon har alltid varit en sån som ställer upp och pratar och försöker alltid vara snäll.. och självklart blir jag arg på henne, också det utan anledning.
Egentligen var det tänkt att jag bara skulle skriva en ursäkt till Johan och så vill jag att alla ska veta att jag älskar honom enormt mycket och att jag bara känner mig så idiotisk för att jag satte allt på spel..

Kommentarer
Postat av: marina

är inte jag bra då? :(
Jag hoppas att du vet att jag alltid finns här för dig ><

2007-06-22 @ 14:05:44
Postat av: MANDI

du är bäst och allt kommer bli bra =) (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback