<3<3<3

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En svart tjock jacka så jag inte fryser
2. vad använder du just nu för skor? Högklackat helst.
3. favoritfärg på kläder? Svart.
4. favoritmaterial på kläder? 100 % bomull eller silke.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag vill ha en silkes jacka
6. favoritaffärer? H&M, Top Shop,
7. favoritmärke? Jag är inte så mycket för speciella märken hittar jag ett snyggt plag så köper jag det.

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
Min favorit som jag fått av min pappa
3. smycken? ett silver halsband som jag fått av Johan på alla hjärtans dag och örhängen med glitter ;).
4. solglasögon? Jag har inte köpt några än för den här sesongen än
5. nagellack? Lila eller ljusrosa är favoriterna nu ;)
6. mp3? Jag använder telefonen
7. mobil? En sony ericsson W300i

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu?Tuggummi, hårsnodd, tändare, nycklar,schema etc.
b) handväska eller liknande just nu? För mycket!
2. vad är du beroende av? Extras nya tuggummi med melonsmak.
3. vilken sorts lipsyl använder du? tål inte lipsyl så använder klövervaselin.
4. vad tror du på? Mig själv.
5. vad köpte du senast? Ego girl av Carolina Gynning
6. har du nåt husdjur? Hos pappa: tre katter hos. Mamma: ett marsvin och två fiskar
7. vad bor du i? Lägenhet hos mamma och hus hos pappa.

Kommentarer
Postat av: jonnie

haha nu vet jag vad min mobil medell heter xD

2007-03-04 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback