Förövrigt.

Eeee, jag sitter i skolan nu MED MIN NYA KLASS! som verkar vara mycke bra :) jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet xD 
snart så ska vi ha studiepass sedan svenska. och så SLUT! 
Jag ska träffa jonny och Samantha efter skolan en stund >< för jag måste plugga har prov  mediekommunikation imorgon och jag har inte läst ett piss. sen så senare på kvällen så kommer Johan till mig <33 och då har jag bestämt att vi mysa massa :O
Nu ska jag lägga in bilder till informationsbladet :)
Nathalie hälsar. Pusshej <33

Kommentarer
Postat av: mandoOo

jasså, du sa ju att du inte tyckte om dem men det var bra att du har ändrat dig :D hej hopp jag älskar dig felix(L)

Postat av: Johanna

Som du vet så är jag lite snurrig xD älskar dig med min bob (L)

2007-03-22 @ 14:39:00
URL: http://hananabanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback