http://10mgloratadin.bilddagboken.se/

Aoow, min söt är på väg till mig nu ^^ och klockan är 01:50 :) se vad han gör för mig ^^ han är så otroligt gullig, förstå varför jag älskar honom..
Min dag har varit jätte bra idag bortsett från att jag vaknade på lite fel sida och var ganska så elak mot min Johan men som tur är så tror jag han förlåtit mig nu eller antagligen efter som han är påväg hit nu :) iaf så har min dag i övrigt varit bra, jag och Amanda har målat våra cycklar rosa och vita, dom är jätte sexiga nu :) så efter målandet så gick vi hem till Rebecka och fick med henne ut, satt bakom matringen i typ tio timmar och pratade sex med Anton xD (Rebeckas loverboy) så blev det kallt och vi blev trötta så gick hem för att sova.
nu har min älsk kommit så jag ska mysa med honom lite :)
sov så gott <333

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tahaha, en uberbra dag/kväll tack vare er två sötnosar! KÄRLEK <3

2007-03-31 @ 17:44:26
Postat av: Anna Jonsson

Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback