Min älsk är inte här idag ><

Jag tror jag kommer dö snart :O (EMO) Mohahahaha.. jag har så tråkigt och jag bara måste plugga mer på grafen så jag får MVG imorgon.. Jag var hemma hos Nathalie förut och "pluggade" (vi sov nog mer än vi läste) så ringde min käre mor och sa att jag måste betala 1000 kronor för att jag inte lämnat in några böcker till biblioteket (Slarver) så jag åker hem lämnar böckerna men så söt som jag är så behövde jag inte betala in några pengar :)
Men a jag måste ju faktist äta nu och sen plugga lite (A) så alla får pussa på sig själva lite från mig (L)

Kommentarer
Postat av: jonnie

johanna skulle träffa mig idag egetlgien =(

2007-03-14 @ 22:28:52
Postat av: erika

Höhö hej Johanna :) Inte riktigt en kommentar på inlägget kanske men hejhej ^^,

Postat av: Johanna

Jonny, jag vet, förlåt :O men vi ska ju faktist ses på tisdag :)

2007-03-15 @ 12:01:10
URL: http://hananabanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback