PMS tankar.

Jag vill bara spy på allt och alla, jävla gymnasie skit jag hatar munkebäck jag vill ha grevegård igen. det känns som att man tappar fler och fler.. eller dom hittar nya och jag står fast här och bara saknar allt..  JÄVLA SKIT!
ibland vill jag bara skrika. Varför kan inte jag få det där perfekta livet som alla andra säger att dom har.
Det kanske bara är jag som förväntar mig för mycket? jag har ju faktiskt en underbar pojkvän och jag har vänner, inga vänner som jag hade förut men jag har vänner och borde kanske vara nöjd.. varför är jag inte bara glad för det jag har.. jävla patetiska unge.


Kommentarer
Postat av: mandoOo

du har alltid mig! (L)

Postat av: Rebecka

Och du har självklart mig med söt :/ (L)

2007-03-14 @ 12:01:58
URL: http://beckaboo.blogg.se
Postat av: nathalie

aaw, baby (L)

2007-03-16 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback