Det du ser i horisonten är inte alltid det du får.

Nu ska jag sluta upp med massa killar, jag tror att jag är ganska elak för dom här senaste tre måndaerna så har jag bara varit uten efter att leka med folk.. Sen total dissat och det är ju inte bara en utan.. Aa jag kan inte ens räkna upp hur många det är.. lite slampigt låter det, men det är ju inte så att jag har sex med dom det enda jag varit ute efter är att ha kul och det har jag haft men nu har jag blivit vän med Johan igen och han får mig att inse saker som vilket perfekt förhållande vi hade jag saknar det men vill ändå inte tillbaka för som sagt så funkade det inte men jag vill ha den där känslan igen, när man är så kär så det pirrar i hela kroppen och jag tror ju inte att det kommer bli så igen om jag fortsätter som jag gjort.. Så här med avslutar jag vårat vad Hanna.. Fast det var kul så länge det varade ;)


Igår så gick jag upp elva så blev det pizza till frukost med Johan :) Sen in till stan för jag hade tänkt att åka till skolan men så blev det inte vi träffade Ilir ist och drog runt lite i stan, träffade Anna, Julia och Kal m.f på schillerska var där och pratade lite med dom sen drog jag för att möta Gusten, fika på vanilj såklart ;) vi satt där en bra stund även om han tjatade om att han ville gå hela tiden.. så stack Gusten på sin fotbolls träning och jag till frölunda för att träffa Hanna och Amanda sen lite senare Richard så åkte vi till vanilj igen och hängde där resten av kvällen. Mysigt mysigt.

Idag så kom jag i tid till skolan även om det är onsdag och jag började tidigt ;) fast inga riktiga lektioner och dom tog inte ens närvaro så jag hade lika gärna kunnat vara hemma och sovit. >< efter skolan så var ajg i stan med Nathalie och Anna en stund för jag missade min jävla buss, den körde bara förbi mig.. JAG HATAR GRÖN EXPRESS! Aja, nu är jag iaf hemma och ska städa lite på mitt rum sen in till stan och fika med Hanna och kanske Amanda.. Så i kväll blir det tydligen konsert om jag fattade Johan rätt.. Nu måste jag skynda mig innan Hanna blir för rastlös där hemma..



Pusspuss


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha... jaa, jag är också på att säga upp vadet.. :P hahaa.. inte för att jag hållt de endå ;D hahaha..
jaa, fast änsålänge är jag inte rastlös.. har itne damsugit än :P
älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback