Gott med knark, gott med knark!

Asså kan någon spärra min telefon så jag inte kan skicka massa pinsama sms på fyllan! Jag hatar det samma sak varje jävla helg..
Igår var det iaf kul Jag Hanna och Amanda var hemma hos mig en stund stressade jätte mycket till bussen för att hinna in till stan och möta Johan så blev det lite strul med vart vi skulle men vi hamnade iaf i en student lägenhet hos Eric. så har jag ett svagt minne av att jag träffade Gusten på centralen sen någon annan kille som var jätte lik Rommel på mcdonalds..
Idag blir det party igen, borde skynda mig lite ska vara i stan om mindre än en timme..


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johan

Alla säger ju åt dig att inte skriva men du vägrar ju lyssna

Postat av: hanna

hahahah jaa, usch, hatar att skicka fylle sms, blir så pinsamt dagen efter >

2008-04-07 @ 10:04:19
URL: http://anzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback