Om igen.

Jag är i skolan idag igen ifs så kom jag en kvart sent men jag är här, nu ska vi fortsätta med våran u-båt.

Efter skolan igår så träffade jag Amanda på frölunda torg så åkte vi hem till mig för att jag var tvungen att göra mig iordning och medans jag höll på så städa Amanda mitt rum och gjorde mig nervös. När jag var klar så åkte vi in till stan och träffade Daniel och Salla sen till subway och åt med Frida, det var mysmys och varmt..  Så skulle jag och Amanda hem till mig innan jag skulle träffa Johan vid nio men ja vi tog fel pendel och hamnade i kungsbacka varför är det så typiskt oss? Fast vi han med en Kaffe på världens mysigast café innan vi åkte tillbaka till stan, så åkte Amanda hem och jag träffade Johan tjugo minuter försent men sånt händer :) Det var iaf en helskön dag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback