Rehab

Igår så vaknade jag upp med Amanda bredvid mig, det blev en seg morgon och vi beslutade oss för att strunta i skolan så mötte Anna i stan och åkte till munkebäck för att jag skulle hämta mitt skolkort som jag inte fick då heller så fastnade vi på pizzerian som ligger på torget och Sofie kom dit och skulle med oss till stan för att fika, på vanilj så mötte vi Amanda2 och Anna åkte hem för hon skulle iväg på något möte i skolan.. Efter vanilj så blev det affärer och jag hittade ett par skor och en tröja, så åkte Sofie och Amanda2 hem för att kolla fotbollen så vi två återtående drog till Java och tog en till fika sen träffade vi Robban, Gusten och Pooja innan vi skulle åka åt varsitt håll och när jag är på väg mot centralen så ser jag Johan, det känndes lite som att jag skulle svimma och visste verkligen inte hur jag skulle agera men jag gick fram och gav honom en kram och när jag skulle släppa så kände jag att han höll kvar det är nog den härligaste kram jag fått i hela mitt liv, Han var med en ny arbetskamrat som precis flyttat till stan och skulle visa honom runt lite så han frågade om jag ville med och ja bättre än att sitta hemma så vi gick ett tag och sen blev det café för tredje gången och när vi skulle gå och möta Jonas och Anton på centralen så gissa vem jag ser, jo Mike, då blev det nästan så jag svimmade igen och hade ingen aning om vad jag skulle göra eller säga.. Men det var fort över iaf och han gick..
När jag hade träffat Anton och Jonas så åkte jag med Johan hem till honom, det var nog bra vi behövde verkligen prata ut och sluta undika varandra, för fy vad jag saknat honom bara någon som man vet lyssnar.

Nu ska jag få med mig någon till stan och fika.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anna

sötnos (L)

Postat av: Johan

:D

2008-04-02 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback