California love

Äntligen hemma, usch vilken dag, började med att jag vaknade av sms vid åtta tiden sen kunde jag inte somna om så jag satte mig vid datorn och började fixa med bloggen sen blev det segt som in i bomben och bloggen var klar vid tolv tiden ungefär.. jag är seg (A) men jag han baka emellan också, det ni.. sen så pratade jag lite med Terry i telefon ^^ och trodde att klockan var halv tre så jag hade jätte bråttom för att jag skulle möta Gregory i stan halv fyra men som tur var så hade jag tagit fel på tiden en timme så klockan var bara halv två.. iaf så möte jag honom i stan så åkte vi hem till honom för att plugga, idéerna sprudlade, inte för att jag kom på så mycket men men.. Sen så ska jag träffa Lisa imorgon hon ska ta bilder åt oss :) snälling tjej..
Ja nu är jag iaf hemma och sitter här och äter det min lillasyster lämnade kvar av Kladdkakan JAG bakade förut.. skitunge är vad hon är <33

Kommentarer
Postat av: Mauulin

Några cp uppgifter...

2008-02-22 @ 00:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback