We are the angry and the desperate, The hungry, and the cold.

tjooo, kom hem från skolan precis, det ni :O Jag var faktiskat där hela dagen och kom nästan i tid ^^ jag är stolt över mig själv.. ifs så såg vi bara på film första lektionen och på körkortsteorin somnade jag.. men väcktes av att det var något som lät.. jag typ kollade mig omkring efter aset som lät mobilen ringa men ja tillslut så kom jag på att det var min telefon.. (A) vi fick sluta en halvtimme tidigare också ;)
Jag har inte fått någon praktikplats heller så jag måste vara i skolan fyra veckor, bajs på det :O men ett plus är ju att Olle Essvik inte tänker dra in mitt studiebidrag nästa månad.. Han babblade jätte mycket och fick mig att känna mig jätte virrig men han är snäll.. Lätt min favorit lärare ^^

Kommentarer
Postat av: hanna

juste kom på att han hade läst smset, men du sa de faktiskt till honom också.. om fredag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback