Piece of me..

Min helg har varit fantastisk i fredags så var jag med Johan hela dagen och hade mys det var så längesedan så det var härligt att ha en heldag med bara honom <3 lördagen började lite dummt tror jag vaknade på fel sida men det gick fort över och Johan följde med och kollade på huset ^^ det var jätte fint men kasnke aningen dåligt läge.. men men 12 minuter till stan bara ;) senare så gick jag till amanda och vi gjorde oss iordning inför the pary, sen så kom Viktor och Johan, förfest hos Amanda ffs <3 sen begav vi oss till torget för att möta Sofie, Frida och Agnes för att sen åka till mölndal.. festen var rolig eller a jag hade iaf kul tills Julias pappa kom hem och skickade ut alla.. otur som vi har så hade sista bussen gått så vi ringde varenda taxi bolag som finns i denhär stan men ne ingen taxi.. tillslut så fick vi tag på en svarttaxi så ja den blev det, billigt och bra.. vi åkte hem till amanda igen och ja där.. hände kul grejer.. Amanda och Viktor dom snarkade så jag inte kunde somna >< så jag drog med mig Johan (som typ inte kunde stå på benen) och gick hem.. sex på morgonen var vi hos mig och jag kunde äntligen somna ^^ klockan ett ringde amanda och väckte mig/oss och två satt vi fyra på smyckes pizzeria och fetade oss.. sen följde jag och amanda med Johan och viktor till torget för dom var tvungna att lämna oss. >< Aa jag och Amanda blev ensama och började prata som vanligt  om typ allt det är så bra att ha henne så man kan prata av sig ;P haha men ja dagen tog slut och vi gick åt varsitt håll.. Just nu sitter jag bara hemma och har tråkigt och vill sova men ne ingen idé att ens försöka..

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback