släng upp din tändare

Tjoo, nu har jag tänkt att jag ska börja skriva igen, var ju ettag sedan, ellerhur? Den här helgen precis som alla andra helger var sjukt kul, om man bortser från fredagen då vi var utanför OKQ8 i två timmar när det ösregnade och var kallt.. Men ja om man tänker bort dom två timmarna så var det kul, August kom till mig runt fyra och hjälpte mig bädda sängen och fixa gojs på datorn, sen drog vi till Hanna där också Anna och Fredrik var, Vi hade ganska trevlig vi fem :) sen så möte vi massa folk vid Ok och stog där jätte länge innan vi började gå hem.. Jag och August hade tänkt gå hem till mig ochse på film men a så blev det inte >< så han följde mig hem <3 och efter någon timme så Kommer Johan hem till mig med brutet revben och skrapsår i pannan, slagsmål igen >< usch men han fick sova här och dagen efter hallta hem. i lördags var det min första dag på jobbet :) sälja glass jippi och massa gott<3 Amanda var jätte snäll och visade mig allt som skulle göras :) så bakade vi goda rån, muma <3 efter jobbet så gick vi hem till mig, åt tacos och pratade lite, Sen bar det av hem till Sofie och göra sig iordning och lite förfest, Frida och Hanna var också där :) Trevligt trevligt. sen var det själva festen, ganska död men ja den dög, sanning och konsekvens sjukt trist och den leken gjorde så jag fick ett jätte synligt sugmärke på halsen.. efterfesten var hos en Adam, det var också tråkigt men vi fick gratis vin ifs (A) efter en stund så kom Hannas kompisar dit så jag följde med Hanna för att typ hälsa men det slutade med att vi åkte med dom till olofstorp (typ landet). Jag sov i en och en halv timme den natten, och på söndagen var jag ganska död när jag skulle till min andra dag på jobbet.. Och så ringer Frida och säger att hon blir sen :O så jag fick öppna allt själv >< läskigt men det gick bra :) Jag hade ju Hanna med som sälskap :) Söndagen gick iaf fort och när jag kom hem från US så somnade jag direkt..
Jag har iaf haft det bäst i helgen, hoppas nästa blir lika lyckad. <3


Kommentarer
Postat av: hanna

de va mysmys, en hel helg med johanna :) kan de bli bättre?

Postat av: hanna

men hos mig är tråkigt :O

2008-01-15 @ 14:57:08
URL: http://anzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback