Better in time

Glansigt, ne men gud så trött jag är har inte sovit ordentligt på ja, jag vet inte hur länge. igår var en mys dag först så var det jobbande till sju men efteråt så kom Daniel och hämtade mig så åkte vi in till stan och träffade Amanda, Rebecka, Sebastian och Frida så blev det fika på vanilj lika mysigt som alltid.. Sen så åkte Frida till sin pojkvän och Daniel körde hem Sebastian medans jag Amanda och Rebecka drog till Råttan där också Blomman var, lite chill var uppe hela natten och bara pratade plus film. så morgonen blev det kyckling macka på statoil och Rebecka drog till Sebastian, jag och amanda var trött och gick hem till mig och sov sen hände inte så mycket mer förens elva på kvällen då jag åkte till stan och träffade Daniel och Kim vi tog en liten promenad i stan och mötte Råttan sen blev det till att dra sig tillbaka till Pixbo det var tänkt att vi skulle se på film men riktigt så blev det inte för ja en viss person spyde ner bussen och ligger nu däckad och omöjlig att väcka (jag har försökt slå på honom).

Och imorgon (eller idag) är det jobb. WOOOHOO!! not ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback