Jag ska köpa vapen för pengarna.

Nu har jag varit vaken i över 19 timmar och jag tror ju inte jag kommer få sova än på ettag för nu är det skolavslutning som gäller sen så ska jag hem till Greg och hälsa på tänkte jag, och senare så ska det bli rörvik med lite folk jag tror det kommer bli en helt perfa dag, det jobbiga är ju att jag ska jobba tio timmar i morgon och jag tror ju inte att det kommer bli mycket till sömn inatt heller. Haha men men, sånt man får ta förhoppningsvis så överlever jag..

Jag avfärgade mitt hår föresten, eller ja amanda och hennes mamma gjorde det åt mig.. DET BLEV SÅ FULT!  jätte jätte oranget i hår botten sen är resten olika nyanser av rött.. Sen så måste jag vänta tre fucking veckor innan jag får göra mina slingor >< fast mamma lovade att köpa hårfärg idag så jag kan testa om det går redan nu, för jag vill verkligen inte gå såhär.. det är bedrövligt!

så igår fick jag frukost på sängen av mandidooo :D sånt blir man glad av, sen så åkte vi till munkebäck för att jag skulle prata med min lärare vilket gick jätte bra och jag får börja trean till hösten och våra graf klasser ska slås ihop. efter samtalet så åkte vi in till stan och träffade Frida och satte oss på vanilj.. mums mums. sen blevet ett litet kort träningspass med sol efteråt sen hem till amanda och förstöra mitt hår.. usch usch, men dagen var lyckad ändå.. Nu ska jag dra mig till skolan och försöka få tag på Nathalie..

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback