adore you

Idag har jag bestämt mig för att ha en plugg dag för jag har några miljoner uppsattser som jag inte gjort så ska ta och börja med historian nu så får vi se hur många jag hinner med..

Imorse så vaknade jag halv fyra och var klar vaken så jag satten på datorn och mysade i sängen och lyssnade på musik ända tills det att jag får ett sms av Nathalie där det står att vi har skola, och då var klockan halv åtta och för att hinna till lektionen så var jag tvungen att ta åtta bussen så det blev stressigt men jag han var till och med på hållplatsen tio minuter innan bussen kom och det betyder att jag tog på mig kläder, borstade tänderna, sminkade mig och allt det där på en kvart och att jag sen gick till bussen på fem minuter.. Är jag inte bara för bra ;)

Föresten så är jag jätte arg nu :O åh jävla skit pissapa.. varför varför varför? BARA GÅ OCH DÖ!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anna

gumman, varför vara arg?, Finns här om du behöver mig (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback