Can i have it like that.

Jag hatar folk som kommenterar anonymt.. vågar dom inte stå för det dom skriver eller vad? men men skit i dom nu, min helg har varit bra som dom nästan alltid brukar vara..

Fredags så skulle vi egentligen fikat men Anna hade inga pengar så vi bestämmde att vi skulle åka till Terry och se på film ist men så blev det inte heller för Tobbe och Terry åkte iväg och köpte öl så satt vi Fem där, Jag, Hanna, Terry, Anna och tobbe och hade lite för fest för oss själva.. Det var egentligen meningen att vi skulle dra på annan fest men ist så drog vi direkt till efterfesten, som vanligt, Eller ja, alla kom ju inte med en viss Tobias deckade redan hemma hos Terry.. Haha men vi andra vandrade vidare till Mike och var framme där vid tre så var det dansa dansa dansa tills klockan blev sesådär halv sju då vi började dra oss tillbaka till Terry som förövrigt var jätte full och knappt kunde gå.. HAHAHA!
Lördag så åkte vi hem gasnka tidigt för en gångs skull.. så jag var hemma och packade lite innan jag möte Hanna i stan igen för att åka hem till Markus och Terry där det var meningen att vi skulle se på film.. eller ja vi såg på film, massa filmer faktiskt.. så vid tolv lämnade vi Markus och åkte in till stan och Hanna åkte hem, det var meningen att jag också skulle åkte hem men ist följde jag med Terry till Per (som alltid är elak mot mig) vi såg på kassa serier hela natten och somnade vid sju typ och det var meningen att jag skulle åka hem vid åtta för att hjälpa till i huset men ne jag kände mig inte så frisk så jag stannade kvar hos Per där jag blev sönder mobbad.. fast jag äger dom två på kort, så sämst båda två.. men puss på er ändå! Jag kom iaf precis hem (tolv timmar försent) men men sånt som händer.. Haha..

Massa kärlek till Daniel idag och hoppas allt fixar sig babe så får du krya på dig riktigt ordentligt så vi kan ses snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback