Everybody report to the bloodclaat dance floor.

Åh jag vet inte vad jag ska säga, hahahaha, jag kommer dö av skratt.
Ne nu ska jag vara lite seriös om det går...

Jag kommer inte på något att skriva.
Liksom bullshit!

Hahahaha hahahahahahahahaha hahahahaha! "Kompisarna går före allt" Jag tror inte att det är så längre.
Det är bara något folk säger som en ursäkt.

*Host* *Dissad* *Host*

Jag förstr inte varför jag ens bryr mig? ¨Typ dum i huvet eller vad?

Någon gång måste ju vara den första? inte sant?

Nej nu ska jag gå och äta så kanske sluta tänka.. Varför måste jag göra allt så stort och komplicerat i mitt dumma huvud, det är ju inte jag som går misste om något/någon, eller? 

Hallå det är ju ingen stor grej, ta det med en klackaspark Johanna och gå vidare.

TÖNT!

Nu ska jag äta sen sova, tror jag håller på att bli sjuk.

Kommentarer
Postat av: Amanda ;D

mig du menar eller? :P

Postat av: Nathalie

the what now? :O va har hänt?:P

2008-03-22 @ 15:17:11
URL: http://absolutnaathaliie.blogg.se
Postat av: Anna

Älskling, han är en skit

2008-03-23 @ 17:08:31
URL: http://fana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback