I don't care if you really care, as long as you don't go.

Gräset är alltid grönare på andra sidan..Det vet ju alla..
Jag är en sån person som alltid vill ha det jag inte kan få, eller såna är vi väll alla men jag tror att jag är extrem och det är jobbigt speciellt nu, men nu ska jag sluta tjata om det där.. Life goes on bitch.

Så igår då så var det mening att jag och amanda skulle vara hemma hos mig och mysa med film och massa godis men så blev det inte för Rebecka hade fest och ja det slutade med att vi åkte dit fast med lite krångel på vägen.. först så missade vi våran buss så vi fick vänta på mölnlycke centralen en timme på nästa under tiden så var vi lite små fjortisar och gick och köpte 3,5or haha, tidsfördriv.
När vi äntligen var framme i stan så fick vi vänta jätte länge igen enbart för att amanda var så kissenödig så hon inte kunde åka med 50 bussen.. efter 40 minuter var vi framme på torget oc då var det en timmas vänte tid på 83 som vi egentligen skulle tagit men ist så beslutade amanda att vi skulle ta 751 och gå från datavägen, smart drag för ingen av oss kunde vägen så vi ställde oss mitt i vägen och stannade bilar.. vad gör man inte (A) tillslut kom vi fram till Rebecka och festen var igång.
Gregory var där och ja vi blev samms igen.. Sen så hände det som jag lovat mig själv inte skulle få hända, och jag tänker inte dra upp vad det var här, men jag ångrar inget det skulle bara vara onödigt.
sen så förstår jag inte mig själv och mina fucking fylle sms.. alltid, varje gång så ska jag skicka till folk jag inte borde skicka till.. Lite extra bajs på mig!

Så idag har det inte hänt något kul alls.. Jag har jobbat hela dagen och nu är jag enormt trött så ska packa och sen sova tror jag, om det inte ringer någon söt person som vill mysa med mig då förstås. ^^

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Jomark

haha , inte har jag fått nåt fylle sms i alla fall ;)

Postat av: Henrik Forsberg

Inte jag heller... =(

2008-03-27 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback