Jag kommer förfölja dig tills du blir min

Tror ni jag pluggade igår? Nej självklart så struntade jag i det som vanligt och åkte in till stan för att fika med Hanna ist, så kom terry förbi en stund men gick lika fort igen, sen så skulle Hanna på ledarutbildning så jag åkte hem och sov sen så vid tolv så ringer Daniel sen kunde jag inte somna om så skickade ett sms till terry för att se om han kommit hem (Han var ute och firade Mike som fyllde 18 igår) Han ringde iaf upp och tillslut kom det fram att dom missat bussen ch allt slutade med att jag åkte in föratt möta honom och vara hans sällskap hela natten.. Vid tre tiden så mötte vi Borgwall, Mike, Robert, Viktor och Viktor... Borgwall började pruta med en taxi gubbe först var det 350 för sju personer sen fick han ner det till 300 och tillsisst 230 men nej det dög inte så vi gick till centralen ist för att vänta på fucking bussen ist.. där Borgwall, Viktor och Viktor däckade haha dom såg ut som små barn :) haha så sött ^^
Idag så har jag sovit hela dagen sen så varit med Terry och Victor, han pratade faktiskt med mig :O fast jag fick ingen kram >< och nu är jag hemma jätte trött och usch imorgon är det redovisning.. men det går nog bra..

Sen så åh vad det stör mig.. Jag har träffat världens sötaste kille så pratar han inte med mig :O jag blir galen ><
Men nu ska jag iaf packa. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

skit på killar som e söta som man inte får >

Postat av: Daniel

Men jag pratar ju visst med dig ? ;)

2008-03-12 @ 23:20:26
URL: http://www.nogg.se/ekeroth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback