Sug hunny sug*

saimon saimon saimon, saknar saknar saknar.


Jag ska spränga någon skola med Jonas (hemligt)
 Vet inte riktigt vad jag ska skriva. men kan la berätta lite om min dag, den började med att jag trodde jag försovit mig, så jag bokstavligen springer upp ur sängen. tittar på klockan och ser att den bara är halv nio funderar på om jag kanske borde gå och lägga mig igen men nej då skulle jag försovit mig  "på riktigt"
skolan var väl som vanligt trist och sjukt seg. kom hem mamma ville att jag skulle följa med till Linus grav men det blev inte så, hon var ganska besviken påmig sen men jag var faktist där för några veckor sedan, a nog om det, aldeles för oviktigt ifs allt jag skriver är "alldeles" oviktigt.. jag kanske borde sluta skriva.....hmm.. kanske....nee inte nu när jag börjat igen och det värkar smartare än innan, kan ju inte bara förstöra allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback