Det är nästan så man måste älska skolan. <3

Malin följde med mig till skolan idag och var där en timma innan hennes första lektion skulle börja ;D Haha vi gick runt skolan och letade efter språkstudion och sal 332 fy fan vad de är svårt att hitta >< men iaf så hittade vi språkstudion och jag kunde gå in och ha min efterlängtade engelska lektion, den var ganska kul, kanske inte, men iaf så fick vi gå runt och intevjua varandra ^^ sen då lunch, Robban kastar en tändare i min mat och ger ifrån sig ett miffat leénde.. Matten: asså OMG sån lärare vi har hallå hon pratade om Kaniner och da vinci koden och lite japan inslag >< Julian satt och psykade mig precis hela lektionen förutom dom två minutrarna han var ute ur klassrummet.. skolan slutar och det bär av hemåt.       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback