En sån som är för livet.

Mahahaha, jag ska skriva om Skåne här men vet inte hur jag ska börja eller kanske ska ta de från början och berätta hur vi träffades.
träffade då honom för typ tre fyra veckor sedan hemma hos Tomas, vi båda skulle sova där, jag tyckte då att han var lite så där a en sån som ska vara överlägsen alla, men iaf dagen efter så tyckte jag ännu mer illa om honom än vad jag gjorde dagen innan och sen ska vi inte ens prata mer om de där, iaf så började vi prata igen och nu var de typ konstigt för han blev snäll :O asså hallå >< men a så gjorde jag bort mig, jag bestämde mig för att inte dricka fredagen då jag och Amanda precis kommit men a de gjorde jag eller inte först men åhå så gav lotta mig flaskan och jag halsade de sista bara för att Leo inte skulle se att dom tagit flaskan, sen är det  bara spyor och nappflaskor jag kommer ihåg så skåne då förstås som var så in i bomben snäll och tog hand om mig :) sen hem resa och det är nog den enda jag saknar från Värmland tror jag, fy dom veckorna var hemska >< men ändå bra.
Nu har jag berättat den lilla historien om hur vi träffades typ. så vad ska skrivas nu...  att han nog är en av dom mest konstiga personer jag träffat och att han, ja.. är en sån som är kvar för livet. <3


Kommentarer
Postat av: Fredric

Naawww :')

2006-08-22 @ 21:05:30
Postat av: Amanda

Men det var inte så mcyket du halsa ju :D

2006-08-23 @ 13:26:24
Postat av: SHOANNA

Men spela roll jag spyde ändå ;O

Postat av: Amanda

Jag förstår hur du känner dig :( det där med .. euw.. ja ^^

2006-08-23 @ 15:50:30
Postat av: SHOANNA

Haha, jo jag förstår att du vet hur jag känner, för vad jag hört så var du inte bättre själv sötnos

2006-08-24 @ 08:03:22
URL: http://hananabanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback