Jag har varit nere på gatan och letat efter dig.

Tjingeling igen, jag ska snart äta.. mys.
Jan har inte kommit hem den här helgen heller jag tror han varit borta tre eller fyra veckor nu, och ska tydligen inte komma nästa helg heller efter som alla ska till Filipstad och a han vill inte åka dit >< Jag funderar på om jag verkligen ska åka, tror faktist inte de blir så kul, iaf inte nu när inte Skåne ska dit, kanske blir så att jag drar med mig Amanda och åker till Jan i köpenhamn ist :)
nu lyssnar jag på Panic at the disco - the only difference between martyrdom and suicide is press coverage, den är så jävla bra ^^ men I write sins not tragedies med Panic är också skit bra, fatta nästan att dom är lika bra som The Used, men absolut bara nästan, det är inte alls så att dom är på samma nivå men ja som sakt nästan, men ganska långt ifrån.
Ikväll ska jag ta det lugnt, eller jag kanske ska gunga med Jonny ;O vi får se. Men sen så ska jag se på film och äta massa godis med min älskade mamma. jag ska ta det lugnt hela helgen, jag är hur trött som helst >< har typ somnat varje dag när jag varit på väg hem med spårvagnen eller inte somnt men typ sådär så man rycker till och kommer på sig själv, fy fan vad långt det är till skolan, fatta, så kommer det bli ännu längre sen när jag flyttat >< FY FAN. men men ska inte tänka på det nu, och kanske börja njuta av att det "bara" tar ca 55 minuter nu. Nu var det mat då Kött, ris och någon konstig sås o_O få se om det är gott :) men ha de så bra Pusspuss <3 


LOVESICK. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback