NEMEN GRATTIS JOHANNA..

MG, min rumpa kommer vara blå innan den här veckan är slut ><

JAG TOG ETT HJÄRTA AV SKATT NU <3 Mahahaha.

Jag har fått otroligt många grattis idag ^^ typ rekord.. men bara två stycken som lagt ner tid och personligen ringt och sagt Grattis, (dom måste ju bara nämnas, ELIN OCH JONNY <3) HALLÅ JONNY OM DU LÄSER (SOM DU BRUKAR GÖRA) VI SKA SES NÅGON DAG >< det har faktiskt gått ett helt sommar lov nu ;O
Jag har blivit total dissad hela dagen >< asså de va så att Nathalie var borta så jag gick med dom där aoow konstiga >< Jag tycker typ synd om mig själv.
Så har jag bråkat med Robban också ;O och hela allt börjar med att båda är sura för att den andre inte hälsar, OMG, vi är töntiga. <3

Nu är det tårta..
Mumspussar <3

Kommentarer
Postat av: Robban änna du veet

Neeh va snäll du är och kallar mig töntig:) miwhhihi

2006-08-29 @ 21:13:00
Postat av: Jonnie ^^

Vi ska ses imorrn

2006-09-17 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback