SLUT SLUT SLUT.

Jag har börjat ett nytt liv nu :) från och med idag ska jag bara umgås med vettigt folk så ska jag börja träna och äta så nyttigt som jag kan, dra ner på godiset ska jag göra stort och sluta röka, det har jag lovat min käre mor.

Hallå det spelas bara kärleks låtar, jag blir galen, och nu började Anton&Affe - låt oss leva för evigt. länge sen jag hörde den, den är otroligt söt men asså jag gillar den inte men det är som att jag bara måste lyssna på den bara för att texten är så bra, eller den är inte bra utan söt egentligen är den inte söt heller bara en sån där typisk kärleks låt precis som den som började nu OMG har jag bara såna här låtar på den här datorn, hallå de handlar bara om olycklig kärlek typ >< eller kaske inte men nu gör dom de, nu när jag inte vill höra nu byter jag från Fronda till Children of bodom, mycke bättre även om de inte riktigt är min musik, men som sakt de funkar. ;D




Vi har alltid rätt, du har alltid fel, vad du än gör så är vi alltid bäst.


Kommentarer
Postat av: Carro

Duktig du är Johanna. :)

Postat av: SHOANNA

Jag vet ^^

2006-08-22 @ 15:55:07
URL: http://hananabanana.blogg.se
Postat av: Anonym

låter väldigt bra . :)

2006-08-22 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback