Every second i'm without you i'm a mess.


stämmer stämmer stämmer. väntar.. på att inget ska hända. Jag är stressad pga, jag  vet inte.
Jag skulle kunna en hel bok om våra dagar, men jag tror tyvärr det är omöjligt. Inte för att det skulle bli en dålig bok utan att det bara skulle bli en massa ord och underbara fraser som bara vi förstår. Och det.. det är inget som platsar i en bestsellerbok.
I vissa stunder är det som om inget skulle kunna skilja oss åt. Men i andra så känns allt så uppgivet. Inte för att det är svårt eller nått utan bara.. Jag saknar dig för mycket för att orka. Jag Behöver för mycket.
Och när jag behöver skiter allt sig. Jag blir bara så så såhär. Och då känns det som om våra dagar är räknade och jag kan inte a n d a s . Jag kväver mig själv med tankar om att inte kunne leva utan dig.                                                                                                                                        
                                                                     
  
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar att det var mig den handlade om.

2006-02-11 @ 14:56:49
Postat av: Jonny

jätte söt ;)

2006-02-15 @ 00:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback